Generation «Автомагістраль-Південь»: найкращі молоді спеціалісти компанії!

За останні кілька місяців чисельність нашої компанії доволі істотно збільшилась. На сьогодні нас вже більше ніж 6800!

Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь».

«Від роботи дійсно отримую задоволення, і платять дуже непогано»

Сергій Собко, 19 років

Слюсар на виробничій базі у Новомосковську, Дніпропетровська область

Стаж роботи у компанії – 3 місяці

Досвід: слюсар на базі компанії у Новомосковську

Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.

«Дорожнім будівельником хотів стати ще зі школи. Порадившись із сім’єю, вирішив вступати до Барського коледжу. Іншого варіанту й не було, адже цей коледж розташований у моєму рідному місті. Після кількох років навчання нарешті настав час практики. Оскільки наш коледж тісно співпрацює з «Автомагістраллю-Південь», я одразу знав, куди піду набиратись досвіду. Призначили слюсарем ІІІ категорії на виробничу базу у Новомосковськ. Практикувався приблизно місяць і одразу закохався у цю роботу. Це дуже класно – працювати на такій крутому та технологічному об’єкті. Тут і лабораторія, і ремонтна база. Є чому повчитись. Тому я доклав зусиль, аби залишитись тут назовсім. Рембаза у Новомосковську укомплектована дуже потужно з найсучаснішою технікою. Будь-які інструменти у моєму розпорядженні. Платять дуже непогано. Принаймні, я знаю, що заробляю більше, ніж будь-хто з моїх ровесників. Про що мрію? Мрію придбати автомобіль Audi. Мрію отримати підвищення і стати слюсарем першої категорії. Хочу щоб моя сім’я мною пишалась», – розповів Сергій Собко.

«Я пишаюсь тим, що працюю у компанії, яка дозволяє зростати молоді і надає можливість гідно працювати в Україні»

Сергій Ковальченко, 21 рік

Дорожній працівник на будівництві траси Н-31 на Дніпропетровщині

Стаж роботи у компанії – 6 місяців

Досвід: дорожній працівник на Н-31

Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.

«На моїй рідній Вінниччині завжди були проблеми з дорогами. Я подумав, що ніхто краще мене не вирішить цю проблему, тому вступив до Барського коледжу. Виробничу практику проходив дорожнім працівником на будівництві автобану Н-31 «Дніпро-Решетилівка». А потім отримав запрошення на постійну роботу. Коли я вперше побачив таке скупчення техніки, просто не міг повірити очам. Тут я отримую дуже класний досвід роботи і розумію, що переді мною будуть відчинені двері до будь-якого проєкту в будь-якій частині світу, адже професія дорожника затребувана та престижна. Умови праці також подобаються, нас безкоштовно годують та сплачують за житло, а це дає можливість легко відкласти гроші та щось придбати. Вже цього року хочу купити свій перший автомобіль, тому зараз активно придивляюсь до оголошень в інтернеті. Ну а взимку хочу відпочити на морі десь за кордоном. Також у моїх найближчих планах трохи змінити посаду та перебратись інженером-лаборантом на виробничі базу «Автомагістралі-Південь». Я пишаюсь тим, що працюю у компанії, яка дозволяє зростати молоді і надає можливість гідно працювати в Україні. Це чудово, адже багато знайомих поїхали працювати за кордон і отримують там не більше, ніж я в рідній країні», – поділився Сергій Ковальченко.

«Аби заробляти навіть після закінчення дорожнього сезону, я записався на зимове утримання автошляхів»

Володимир Дзюба, 21 рік

Молодший майстер

Стаж роботи у компанії – 4 місяці

Випускник Національного транспортного університету

«Стати дорожником було моєю дитячою мрією, адже професія надзвичайно захоплююча та дає можливість за необхідності бути затребуваним у будь-якій точці світу. Тому після школи я вступив до НТУ. Оскільки наш універ співпрацює з «Автомагістраллю-Південь», я ще з перших курсів знав, куди неодмінно піду працювати. Вийшло все, як я планував! Перший проєкт, в якому я взяв участь, це – капітальний ремонт проспекту Бандери у столиці. Масштаби мене дуже вразили, як і складність проєкту. Тільки уявіть, трафік настільки щільний, що повз тебе щогодини проїжджають тисячі машин. Але я вважаю, що саме так загартовується сталь, і для того, аби стати професіоналом найвищого рівня, треба пройти через такі випробування. Але з кожним днем стає все легше, крім того, кожного дня я дізнаюся щось нове та цікаве, опановую науку дорожнього будівництва. Був під враженням, коли вперше побачив роботу фрези, автогрейдера, асфальтоукладальника. Вважаю, що стати дорожником було одним із найкращих рішень у моєму житті. Також мені дуже подобаються умови, які надає компанія. Наприклад, зараз працюю на відновленні проспекту Героїв Сталінграда в Києві. Працівники коштом компанії мешкають у готелі біля метро «Видубичі». Там завжди є гаряча вода та комфортні умови для проживання. Також нам дають гроші на харчування. Найбільший плюс – дружній колектив, який завжди підкаже та допоможе. Для мене це не робота, а справжнє задоволення. Плани на майбутнє грандіозні! Весною хочу втілити свою мрію – придбати автомобіль. Зарплатня мені це дозволяє! А для того, аби заробляти навіть після закінчення дорожнього сезону – я записався на зимове утримання автошляхів, тобто, буду при роботі цілий рік», – розповів Володимир Дзюба.