Generation «Автомагістраль-Південь»: кращі молоді спеціалісти компанії!

Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь». Сьогодні наша розповідь про те, як учорашні студенти-практиканти стають фахівцями дорожнього будівництва, ким вони почуваються у нашій компанії та які плани плекають плани на майбутнє.
«Від мене залежить якість українських доріг. Як тут не працювати старанно?»
Олександр Марков, 21 рік
машиніст котка
стаж роботи у компанії – півроку
досвід: машиніст котка на ділянці поточного середнього ремонту автошляху Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв» у Дніпропетровській області.
Випускник Одеського автомобільно-дорожнього коледжу (ОНПУ)
«Давно мріяв побудувати кар’єру в дорожньо-будівельній сфері, адже ще зі школи знав, що ця професія затребувана та високооплачувана. Моя сім’я та друзі мене підтримали. Тому вступив до Одеського автомобільно-дорожнього коледжу. Торік проходив виробничу практику в «Автомагістралі-Південь» на автодорозі Н-11. Чесно кажучи, був вражений масштабами цього проєкту. Також, мені сподобалась найсучасніша спецтехніка, на якій працював. Одразу зрозумів, як реальна робота відрізняється від того, що розповідають на навчанні. Тут я здобув не тільки досвід, але і міцну витримку. Для себе вирішив так: отримаю диплом – і гайда працювати в компанію. Це вдалося.
Зараз працюю машиністом котка на ділянці поточного середнього ремонту автотраси Р-61 «Батурин-Конотоп-Суми» у Сумській області. Розумію, що від мене залежить якість українських доріг. Як тут не працювати старанно? Так, іноді доводиться працювати без вихідних. Але я не скаржусь. Це, навпаки, круто, бо чим більше працюєш – тим більше заробляєш! Я, наприклад, заробляю не лише на себе, а й допомагаю фінансово своїй родині. Коли приїжджаю додому в рідне село Дачне на Одещині – обов’язково забиваю увесь холодильник продуктами.
Планую і далі розвиватись, здобути вищу освіту. Мрію дійти по кар’єрній драбині до керівної посади. Я хлопець амбітний, впевнений, що в мене вийде», – розповів Олександр Марков.
«Робота займає весь мій час, інакше – нічого не досягну»
Євгеній Баньковський, 20 років
молодший майстер
стаж роботи у компанії – 1 рік.
досвід:
  • помічник геодезиста, капітальне будівництво злітно-посадкової смуги (ЗПС) Одеського міжнародного аеропорту
  • дорожній робітник, ділянка поточного середнього ремонту автотраси Р-33 «Вінниця-Велика Михайлівка»
Випускник Одеського автомобільно-дорожнього фахового коледжу
«Чого пішов у дорожнє будівництво? Я родом з Миколаївщини, там такі дороги, що ремонтувати їх вистачить не лише на мій вік! Треба ж комусь починати» – розповідає Євгеній. За фахом він технік-будівельник. Після двох років поспіль виробничої практики на різних об’єктах підписав із компанією постійний контракт.
«Працюю молодшим майстром на автотрасі Н-31. Звичайно, великий плюс першого робочого місця – пристойна зарплата. В «Автомагістралі-Південь» зараз заробляю близько 700 грн на день. От спитайте своїх знайомих, чи багато з них мають такі гроші в такому віці? Не хвалюся, тратити маю що, і ще й відкласти залишиться.
Робота займає весь мій час, інакше – нічого не досягну. Але мені вдається поєднувати роботу з навчанням. Працюючи в «Автомагістралі-Південь», паралельно вчуся в Одесі, у Державній академії будівництва та архітектури. Ну, і практичні поради отримую від своїх колег і керівників – начальника дільниці Сергія Голубова та директора будівництва Олександра Криші. Це дуже круті фахівці. Упевнений, що з ними переді мною відкриється кар’єрне зростання», – розповідає Євгеній.
«Я ще студент, а заробляю більше, ніж мій дядько-професіонал зі стажем!»
Володимир Романов, 19 років
дорожній робітник
стаж роботи у компанії – 1 рік.
досвід:
  • дорожній робітник, ділянка будівництва автотраси Н-31 «Дніпро – Решетилівка».
  • дорожній робітник, ділянка поточного середнього ремонту автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».

Студент Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.

«У компанії я фактично з позаминулого літа. Набирався досвіду під час виробничих практик. Спершу працював дорожнім робітником на будівництві ділянки траси Н-31 поблизу Петриківки. Тепер відновлюю дорогу М-04 на відрізку від Павлограда до межі з Донецькою областю», – розповідає один із наймолодших працівників компанії Володимир Романов. Цього літа він закінчує навчання у Барському фаховому коледжі дорожнього транспорту. Одночасно з дипломом про освіту отримає й нову посаду в нашій компанії.
«Що вмію робити? Та вже майже все. Переймаю у свого наставника Олексія Тимченка тонкощі роботи з геодезичним обладнанням. Сподіваюся, що після захисту диплома перейду працювати на посаду молодшого геодезиста. А наразі я дорожній робітник.
Прикольно, що також дорожнім робітником, але в іншій компанії, працює і мій рідний дядько. Ми як разом збираємося, то маємо про що погомоніти. Наприклад, як на Вінниччині, де він працює, влаштовують дорожній одяг, які матеріали використовують, з якою технікою працюють. І, звісно ж, порівнюємо умови праці. Можете собі уявити: я, студент, заробляю більше, ніж дядько-професіонал зі стажем!
Лайфхак для тих, хто шукає роботу: дивіться, скільки проєктів має компанія. Якщо їх два-три – то стабільної роботи не буде, а коли лічба йде на десятки – то зможете працювати довго і заробити дуже пристойні гроші. Я, наприклад, працюю всього пару років, а вже спонсорую відновлення будинку в себе вдома на Вінниччині. Ну, і трохи відкладаю на навчання. Хочу здобути вищу освіту, і компанія створює для цього всі можливості», – розповів Володимир.