Сергій Гарбуз: «Ми побудували в аеропорту Одеси одну з найкращих злітно-посадкових смуг в Україні»

Наш корпоративний конкурс «Є рекорд!» триває. Сьогодні розповімо про Сергія Гарбуза – керівника дільниці з будівництва злітно-посадкової смуги у міжнародному аеропорту «Одеса».
У дорожньо-будівельній галузі Сергій Гарбуз працює 18-ий рік. Вищу освіту інженера-будівельника здобув 2003 року у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. Брав участь у масштабних проєктах в Україні та за кордоном. Зокрема, у будівництві автодороги М-05 «Київ-Одеса», північного обходу Житомира, капітальному ремонті автотрас М-07 «Київ-Ковель-Ягодин» та М-27 «Харків-Красноград-Перещепине», прокладанні дороги у важкодоступній гірській місцевості в Марокко.
«Мав нагоду застосувати свої знання та вміння під час спорудження перонів «D», «F», «S», рульових та магістральних доріжок, місць стоянок літаків міжнародного аеропорту «Бориспіль», та також перону столичного аеропорту «Жуляни». А от давню мрію – збудувати злітно-посадкову смугу – вдалося здійснити саме в «Автомагістралі-Південь». Саме у нашій компанії вдалося досягнути найвищого рівня професіоналізму», – розповів Сергій Гарбуз.
Рекорд!
Рекордною подією 2020 року стало успішне завершення будівництва злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Одеса», вважає Сергій Гарбуз.
«Жодних сумнівів: нова ЗПС в одеському аеропорту є однією із найкращих та найсучасніших в країні. Будівництво розпочалось у 2017 році і тривало 31 місяць. Під час будівництва ми використовували технології, яких немає не тільки на вітчизняному ринку, але і у Східній Європі загалом. Зокрема, задіяли унікальний бетоноукладальний комплекс американського виробництва Gomaco GP4. Крім того, під час реалізації проєкту «Автомагістраль-Південь» створила власну виробничо-технічну базу на території аеропорту, де було розміщено два бетонні заводи та грунтозмішувальну установку. За цей час ми виконали величезний обсяг робіт. Загалом було влаштовано понад 700 тисяч тонн сумішей. Конструктив нової ЗПС має товщину 105 см, і з них 40-сантиметровий верхній шар – «важкий бетон». Влаштування бетонного покриття велось без стаціонарної опалубки шириною 7,5 м за один прохід. Нова ЗПС має довжину 2800 м та ширину – 60 м. Окрім цього, біля нового терміналу ми також побудували сучасний перон для літаків загальною площею 46 тис. кв. м. Ми надзвичайно пишаємось результатом. Уже найближчим часом перший літак приземлиться на новій смузі, і гості міста зможуть по-справжньому оцінити нашу роботу», – зазначив Сергій Гарбуз.
За його словами, зараз нова ЗПС готується приймати літаки. Наразі проводиться випробування світлосигнального, радіонавігаційного та метеорологічного обладнання.
«Несуча спроможність нової ЗПС дозволить приймати майже в два рази більше літаків, зокрема судна типу Вoeing-757 і 767, а також місткістю до 300 пасажирів. Для курортної Одеси такі проєкти допоможуть підняти туристичну привабливість. Аеропорт зможе співпрацювати із провідними європейськими компаніями-лоукостерами, а це значить, що ціни на авіаквитки будуть значно дешевшими», – резюмував Сергій.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів!
Розкажіть, яких досягнень у 2020 році досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!!!