“Автомагістраль-Південь” відновлює дорожню мережу в Одеській області

Одеська область іще донедавна входила у трійку регіонів із найбільш поганими дорогами. Поки ми проводили масштабні дорожні роботи, наприклад, у Львівській області, на Одещині дорожня мережа перебувала без уваги та продовжувала руйнуватись. Таке відношення до одеського регіону дивувало, адже рідна Одещина – це головні курорти, місця туризму та літнього відпочинку, це найбільші порти країни. На щастя, в останні роки ситуація почала змінюватись на краще. На радість місцевим жителям та сотням тисячам туристів, Одещина нарешті відновлює дорожню мережу.

Зокрема, нещодавно ми закінчили три останні в цьому році об’єкти в Одеській області.

Перший – дорога у селі Трапівка курортного Татарбунарського району (автодорога С162405 “Білолісся-Приморське-Росєйка”). Траса не відновлювалась понад 30 років. Дорожнє полотно було у вкрай незадовільному стані.

Ми повністю відремонтували проїзд на ділянці у 3,24 км. Як і передбачено проектом, влаштували щебенево-піщану основу та двошарове асфальтобетонне покриття. Також було змонтовано нову десятиметрову водопропускну трубу. До кінця року на ділянці буде нанесено розмітку та облаштовано узбіччя. І вже наступного курортного сезону туристів очікує приємна несподіванка!

Також завершений ремонт на вул. Шабській у Білгород-Дністровському. Саме ця вулиця веде до Аккерманської фортеці — однієї з найцікавіших пам’яток Одещини. На всій протяжності ми повністю переробили зруйноване покриття: влаштували прошарок із геосинтетичного матеріалу, двошарову основу із щебенево-піщаної суміші, двошарове асфальтобетонне покриття із крупнозернистого та дрібнозернистого асфальтобетону.

Третій об’єкт – місцева дорога С160507 «КСП «Чорноморське»-Дачне-Холодна Балка», яка проходить через село Холодна Балка та веде до державного санаторію «Хаджибей», у якому лікуються діти з порушенням опорно-рухової системи. На км 5+375 – км 7+960 ми проведено середній ремонт: влаштовано нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см та верхній шар із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см. А також виконали роботи зі влаштування тротуару та нанесення дорожньої розмітки.