“Автомагістраль-Південь” продовжує активно будувати трасу Н-31 «Дніпро–Решетилівка»

“Автомагістраль-Південь” продовжує активно будувати трасу Н-31 «Дніпро–Решетилівка». У спорудженні цієї нової дороги ми вже просунулись до 19-го кілометру. Заплановано, що цьогоріч ділянка від 0 км до 11 км буде введена в експлуатацію – роботи майже на всій протяжності завершені до етапу нанесення розмітки та встановлення дорожніх знаків.

Відповідно до проекту, дорога має три шари основи: із шлаку (товщиною 26 см), із щебенево-піщаної суміші (15 см) та крупнозернистої пористої асфальтобетонної суміші (10 см). Дорожнє покриття складається з двох шарів: крупнозернистого щільного асфальтобетону (10 см) та щебенево-мастикового асфальтобетону (5 см).

Доки дозволяють погодні умови, ми робимо все, щоб виконати й перевиконати планові завдання. Активні роботи тривають на кількох ділянках.

Перш за все, ми маємо завершити будівництво двох розв’язок. Перша кільцева розв’язка знаходиться на «нульовому» кілометрі поблизу населених пунктів Лобойківка та Петриківка. Наші фахівці вже спорудили земполотно та влаштували шари основи зі шлаку, ЩПС та пористого асфальтобетону. Ця розв’язка буде завершена у верхніх шарах покриття. Власне, після того, як буде побудована ця розв’язка, ділянка від 0 км до 11 км може бути введеною в експлуатацію. Паралельно з будівництвом розв’язки наші фахівці завершують наносити розмітку, встановлювати дорожні знаки, бар’єрне огородження та налагоджувати систему освітлення.

Інша кільцева розв’язка споруджується на ділянці автошляху поблизу населених пунктів Іванівка та Радісне. Тут завершуються роботи зі влаштування дорожньої основи. На цій же ділянці наші фахівці мають ще виконати комплекс земляних робіт обсягом 50 тис. м3. Ці роботи пов’язані з монтажем останньої металевої гофрованої конструкції (МГК). Після того, як монтаж МГК та земляні роботи будуть виконані, наші фахівці зможуть завершити дорожню основу. Наступним кроком буде влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого щільного асфальтобетону.

ДОВІДКОВО:

Траса Н-31 буде дорогою першої категорії з чотирма смугами для руху, у деяких місцях з розширенням до шести смуг. Дорога не проходить через населенні пункти і фактично функціонуватиме як європейський автобан. Завершити будівництво Н-31 планують до 2022 року.