Підсумки сезону 2021: проєкт у Молдові виходить на фінішну пряму

Наша команда у Молдові підбиває підсумки сезону 2021.

Проект фактично виходить на фінішну пряму. Перша ділянка км 96+800 – км 151+200 протяжністю 55 км завершена на 95%. На завершальному етапі роботи з влаштування бетонних лотків, влаштування з’їздів і примикань, встановлення бар’єрного огородження, знаків та нанесення дорожньої розмітки.

Крім того, наші бригади завершили на ділянці відновлення дев’яти мостів.

На двох інших ділянках км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750, де згідно з проектом проводимо реконструкцію існуючої дороги (близько 20 км цього відрізку фактично будується «з нуля»). Наразі вже на майже 15 км дороги влаштовано верхній шар покриття. Ще на 10 км залишилось влаштувати верхній шар асфальтобетонного покриття. Також триває будівництво 75-ти метрового мосту на км 151 траси М3.

Вже наступного року ми плануємо завершити решту робіт по обох ділянках проекту.

Наш проект у Молдові – це не просто ремонт автошляху, це повний комплекс відновлення дорожньо-транспортної інфраструктури. У тому числі нові та сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту. Це безпека та комфорт для місцевих жителів і транзитного транспорту. Отже, минулого сезону великий обсяг робіт припав саме на створення супутньої інфраструктури.

Варто зазначити, що наша компанія підготувала трасу до безпечної експлуатації у зимовий період. Зокрема, нанесена тимчасова дорожня розмітка на ділянках дороги, де роботи ще тривають. Встановлені нові дорожні знаки та облаштовано освітлення та пішохідні доріжки у населених пунктах вздовж автошляху.

На об’єкті цього сезону працювали понад 100 одиниць спецтехніки та 300 працівників.

Роботи на об’єкті продовжаться на початку 2022 року при настанні сприятливих погодних умов.

Нагадаємо, відновлення траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» – перший закордонний проект «Автомагістралі-Південь». Роботи на 85-кілометровій дорозі розпочались у 2019 році одразу на кількох ділянках. Проект фінансується за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Для успішної реалізації ремонту траси наша компанія побудувала виробничу базу у місті Вулканешти.