У Дніпропетровської області відремонтували близько 130 км доріг у верхньому шарі

Найбільший регіон присутності компанії «Автомагістраль-Південь» – Дніпропетровщина. Тут ми і будуємо найбільший інфраструктурний проєкт в Україні, і відновлюємо сотні кілометрів доріг, і забезпечуємо всесезонне обслуговування майже 3000 км автошляхів державного значення.
Компанія розпочала свою роботу в регіоні у 2017 році і за чотири сезони відновила понад 30 об’єктів. Наші виробничі потужності у сукупності із командою професійних дорожніх будівельників та передовою спецтехнікою дозволили відремонтувати та побудувати понад 250 км доріг.
У регіоні створено шість потужних виробничих баз, які обладнані високопродуктивними асфальтобетонними заводами та змішувальними установками. На виробничих базах також функціонують сучасні випробувальні лабораторії, одна з яких є справжнім науково-дослідним центром і єдиною в Україні, яка проводить випробування якості асфальтобетонних сумішей за передовою системою Superpave.
Варто відзначити, що на Дніпропетровщині наша компанія використовує найсучаснішу в Україні дорожньо-будівельну техніку. Зокрема, дорожні фрези, бульдозери та автогрейдери, що обладнані системами автоматичного управління, а також новітні перевантажувачі асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, які першою в Україні почала масово використовувати саме «Автомагістраль-Південь».
Найбільш масштабним проєктом компанії у Дніпропетровській області є будівництво чотирисмугової траси Н-31 «Дніпро-Кобеляки-Решетилівка». Його реалізація розпочалася 2017 року. Мов європейський автобан, нова дорога буде комфортною та безпечною, проходитиме в обхід населених пунктів. Завдяки президентській програмі «Велике будівництво» темпи реалізації проєкту у 2020 році досягли рекордних показників та зросли у півтора раза. Лише цьогорічний обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів.
Будівництво дороги Н-31 велось одразу на дев’яти ділянках загальною протяжністю понад 28 км на відрізку від пересічення траси Н-31 з дорогою на Кам’янське та до каналу «Дніпро-Донбас». Наразі у верхньому шарі дорожнього покриття завершено 27 км траси.
Проєкт передбачав будівництво нових штучних споруд. Зокрема, на 20-му кілометрі побудовано шляхопровід тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки та два скотопрогони із металевих гофрованих конструкцій між 24-им та 26-им кілометрами.
Крім того, частиною цього проєкту є будівництво двох важливих дворівневих транспортних розв’язок.
Перша розташована у Петриківському районі на км 21+900. Розв’язка з’єднає трасу Н-31 з дорогою ІV категорії О041201 «Петриківка- Шульгівка».
Будівництво другої транспортної розв’язки триває у Царичанському районі поблизу села Проточи на км 27+970 над дорогою ІІІ категорії Т-04-02 «Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне».
Також у межах проєкту Н-31 розпочато будівництво мосту через канал «Дніпро-Донбас». Цей етап робіт є вкрай важливим, адже саме завдяки спорудженню мосту буде поєднано лінійну ділянку будівництва км 26+600 – км 28+600, яка розділена каналом «Дніпро-Донбас».
Наступного року ми також плануємо збільшити темпи робіт та забезпечити будівництво нової траси до межі з Полтавською областю в найкоротші терміни.
Іще одним важливим проєктом у регіоні є будівництво 2-ї черги південного обходу міста Дніпро від запорізької траси Н-08 до Південного мосту протяжністю 7,1 км. Будівництво об’їзної дороги дозволить спрямувати транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правому березі міста, що суттєво зменшить транспортне навантаження на вуличну мережу та покращить безпеку дорожнього руху.
Окрім робіт з будівництва, «Автомагістраль-Південь» 2020 року проводила поточні середні ремонти доріг державного значення, які передбачали відновлення двох ділянок автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
На відрізку км 151+930 – км 196+816 ми розпочали роботи від м. Дніпро у напрямку Кривого Рога. Упродовж чотирьох місяців наші бригади завершили підсилення дорожньої основи та влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття по всій протяжності ділянки 44,8 км, а на 28 км влаштували верхній шар.
У жовтні стартував ремонт другої ділянки автотраси М-04 – «п’ятихатського напрямку» км 72+442 – км 151+930, від межі з Кіровоградською областю до Криничанського поста поліції. Цього року було виконано влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття на найбільш проблемних відрізках загальною протяжністю 13,3 км.
Наступного року ми завершимо роботи по всіх 75,4 км обох ділянок траси М-04.
Також 2020 року у верхньому шарі ми відновили понад 80 км дорожнього покриття ділянок автошляху Н-11 «Дніпро-Миколаїв» км 53 – км 107 та км 112 – км 127 і відрізку траси Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» км 81 – км 105.
Обидві ділянки дороги мають стратегічне значення, оскільки є в’їздом в Дніпропетровську область і поєднують Кривий Ріг із великими обласними та районними центрами Півдня та Центру України.
Роботи на обох автошляхах велись паралельно і цілодобово у режимі non-stop. Протягом 3 місяців ми виробили та влаштували понад 500 тис. тонн органо-мінеральних та асфальтобетонних сумішей.
Окрім будівництва та оновлення автошляхів, «Автомагістраль-Південь» упродовж року обслуговує майже 3000 км доріг державного значення у Дніпропетровській області. Зокрема, наші фахівці проводять роботи із забезпечення безпеки дорожнього руху, ремонт дорожнього покриття, догляд за автодорожньою інфраструктурою, виконують прибирання, очищення та благоустрій придорожньої смуги, очищення доріг від снігу та проводять заходи для боротьби із зимовою слизькістю.
Загалом у 2020 році на об’єктах Дніпропетровського регіону компанією було відновлено понад 129 км доріг у верхньому шарі. Для роботи було залучено понад 1000 працівників та 700 одиниць спецтехніки.
Сподіваємось, що фінансування дорожньо-будівельних проєктів у Дніпропетровській області й надалі буде забезпечено на належному рівні, що, окрім відновлення зношеної дорожньої мережі, також дозволить створити нові робочі місця та побудувати відповідну інфраструктуру для подальшого розвитку економічного потенціалу регіону.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
Н-11 «Дніпро – Миколаїв» км 112+608 – км 127+110
Планова протяжність – 14,5 км
Виконано у верхньому шарі – 14,5 км (100%)
Н-11 «Дніпро – Миколаїв» км 53+000 – км 107+000
Планова протяжність – 44,5 км
Виконано у нижньому шарі – 44,5 км
Виконано у верхньому шарі – 32,5 км (73%)
Н-23 «Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя», км 81+881 – км 105+272
Планова протяжність – 23,4 км
Виконано у верхньому шарі – 23,4 км (100%)
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», км 151+930 – км 196+886
Планова протяжність – 44,8 км
Виконано у нижньому шарі – 42,5 км
Виконано у верхньому шарі – 31 км (69%)
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», км 72+442 – км 151+930
Планова протяжність – 13,3 км
Виконано у нижньому шарі – 13,3 км
Н-31 «Дніпро-Кобеляки-Решетилівка», км 0+000 – км 28+600
Планова протяжність – 28 км
Виконано у верхньому шарі – 28 км (100%)
Загалом:
Планова протяжність – 168,5 км
Виконано у нижньому шарі – 166,2 км
Виконано у верхньому шарі – 129,4 км (77%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 1000 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 700 одиниць
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Девладове
Асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-168637Б, продуктивність – 160 т/год, с. Слов’янка
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, с. Пашена Балка
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Меліоративне
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Царичанка
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, м. Новомосковськ
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, . Девладове
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, с. Пашена Балка
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, смт Петриківка