У 2020 році Луганська область стала десятим регіоном нашої присутності

Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні – розповідь про Луганську область.
У 2020 році ми розширили географію власних проєктів – Луганська область стала десятим регіоном нашої присутності. Перед нами стояло амбітне завдання – в експрес-режимі організувати виробничі потужності та команду для роботи в новому для нас регіоні та забезпечити швидку та якісну реалізацію проєктів масштабного відновлення стратегічних маршрутів на Луганщині за президентською програмою «Велике будівництво». Відтак із запланованих Службою автомобільних доріг у Луганській області понад 200 км відновлення доріг силами «Автомагістраль-Південь» було виконано майже 60 км.
Ремонтні роботи ми проводили на двох автошляхах: Т-13-06 «Сєвєродонецьк–Новоайдар» на ділянці км 7+400 – км 44+960 та Н-21«Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк» на ділянці км 20+000 – км 39+960.
Поточний середній ремонт майже 40-кілометрової ділянки автодороги Т-13-06 виконано у стислі терміни – усього за 4 місяці. Для забезпечення дорожньо-ремонтних робіт поблизу м. Сєвєродонецьк була організована нова виробнича база, де розміщено установку для приготування холодних сумішей та асфальтобетонний завод. Роботи розпочалися у квітні: наші дорожньо-будівельні бригади виконали фрезерування зношеного дорожнього покриття, ураженого ямковістю та значними деформаціями, влаштування посиленою дорожньої основи зі суміші фрезерованого та щебеневого матеріалів, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ), нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону та верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону. У липні 2020 року майже 40 км траси від Сєвєродонецька до Новоайдара було повністю відновлено. Згодом ми провели комплекс робіт з облаштування та благоустрою траси: виконали розчищення придорожньої смуги від чагарників, влаштували з’їзди, узбіччя, автобусні зупинки, встановили нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики та бар’єрне огородження, а також нанесли дорожню розмітку.
Масштабні пожежі, які влітку вирували у районі проведення робіт, не стали на заваді вчасному завершенню відновлення ділянки автотраси Т-13-06. Ба більше – саме відремонтована до того часу якісна дорога дозволила пожежним підрозділам швидко дісталися до місця надзвичайної ситуації.
Наприкінці серпня 2020 року розпочали роботи з відновлення 20-кілометрової ділянки автодороги Н-21 «Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк», яка розташована між селом Штормове та селищем Новоайдар. Основне завдання полягало у забезпеченні проїзду ділянкою траси до настання несприятливих погодних умов. І з ним ми впоралися. На всій протяжності проведено фрезерування зношеного покриття, влаштування посиленої дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, та нижнього шару зі крупнозернистого асфальтобетону. Також наші бригади влаштували понад 11 км верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Повне завершення робіт заплановане вже на наступний рік.
Сподіваємось, що наступного року темпи та обсяги ремонтних робіт на дорогах Луганської області продовжать нарощуватись, що беззаперечно дозволить швидко відновити дорожню інфраструктуру й дати новий поштовх розвитку економіки регіону.
Проєкти 2020 року:
Поточний середній ремонт а/д Т-13-06 «Сєвєродонецьк-Новоайдар», км 7+400 – км 44+960
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 37 км
Виконано у верхньому шарі – 37 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк», км 20+000 – км 39+960
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 19,96 км
Виконано у нижньому шарі – 19,96 км (100 %), у верхньому шары – 11,5 км (60%)
Загальна кількість залучених працівників – майже 200 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 150 одиниць
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, м. Сєвєродонецьк
змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год., м. Сєвєродонецьк.