Швидко та якісно відновлено майже 100 км доріг Львівщини

Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Львівську область.
Відновлення автодоріг у цьому регіоні ми проводимо вже майже 10 років. І щоразу стаємо свідками, як відремонтовані автошляхи призводять до економічного пожвавлення: зростає кількість районних та міжобласних пасажирських маршрутів, більшає транзитного автотранспорту, розвивається придорожня інфраструктура.
Так було після ремонту автотраси Н-09 “Мукачеве-Львів” у 2015 році. Відрізок дороги на ділянці км 416+000 – км 436+433 між селом Давидів і містом Бібрка, на якому ми влаштували посилену основу та асфальтобетонне покриття, став основним для руху вантажівок між Львовом та Івано-Франківськом.
Так сталося і після відновлення автодороги Т-14-10 «Броди-Червоноград» у 2016 році на ділянці км 49+460 – км 81+360. До ремонту дорожнє покриття між містами Радехів та Червоноград було у настільки незадовільному стані, що пасажирський автотранспорт до населених пунктів ходив лише кілька разів на тиждень, а приїзду «швидкої» доводилося чекати кілька годин!
І так само безпечним та комфортним стало пересування автотрасою М-09 «Тернопіль-Львів- Рава-Руська», поточний середній ремонт ділянки дороги від межі Львівської та Тернопільської областей до Львова загальною протяжністю 72,8 км наша компанія проводила у 2016-2018 роках.
Оновлені об’єкти, незважаючи на тривалу експлуатацію в умовах інтенсивного транспортного руху та специфічних регіональних погодних умов, досі перебувають у гарному стані, що підтверджено нашими пост аудитами.
2020 року у Львівській області силами «Автомагістралі-Південь» традиційно швидко та якісно відновлено майже 100 км доріг.
Зокрема, «Автомагістраль-Південь» відремонтувала половину із майже 100-кілометрової дороги зі Львова до рекреаційних перлин та популярних курортів Прикарпатського краю: «Сколівські Бескиди», фортеці Тустань, Східниці, Трускавця. Поточний середній ремонт ділянок траси Т-14-02 «Східниця-Пісочна» ми завершили на початку вересня, і нині один із головних туристичних маршрутів Львівщиною нічим не відрізняється від європейських доріг.
Також цього року розпочали будівництво ділянки дороги «Східниця-Пісочна» в об’їзд міста Трускавець протяжністю 3,8 км. Новозбудована ділянка автошляху спрямує транзитний автотранспорт в обхід Трускавця, що збереже міські вулиці від руйнування та зменшить забруднення повітря, а також в обхід територій, де виникають небезпечні явища, пов’язані з утворенням техногенних карстів у зоні підземних шахт Стебницького родовища калійних солей. Проєкт передбачає будівництво двох кільцевих розв’язок на в’їзді та виїзді з нової ділянки автошляху, влаштування шести водопропускних труб та двох очисних споруд для очищення стічних вод з поверхні автодороги.
Не менш важливе значення має відновлення автодороги Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка». Цей шлях суттєво розвантажить кільцеву дорогу Львова від транзитного транспорту. Наша компанія здійснює капітальний ремонт ділянок км 0+000 – км 12+000 та км 24+500 по 34+000, а також реконструкцію від км 34+000 до км 40+738. У 2016-2018 роках ми виконано капремонт ділянки км 12+000 – км 21+900.
Відновленим автошляхом О141003 «Мостиська – Краковець» ми поєднали між собою пункти пропуску через державний кордон із Республікою Польща «Шегині – Медика» та «Краковець – Корчова». Для водіїв час у дорозі між пунктами завдовжки 19,1 км скоротився щонайменше удвічі. Досі на це потрібно було не менше 40 хв. А от виграш усього західного регіону країни важко переоцінити: розвинена дорожня інфраструктура збільшує інвестиційну привабливість Львівщини та створює нові умови для економічної співпраці з країнами Європи.
Цього року також фінішував поточний середній ремонт дороги державного значення М-06 «Київ-Чоп» на відрізку км 650+800 – км 665+400 поблизу міста Сколе. Відновлення цієї ділянки загальною протяжністю 14,6 км ми розпочали в 2018 році, однак обмежене фінансування дозволило провести лише роботи зі влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття. Проте і після трьох сезонів експлуатації дорога знаходиться у доброму стані, тож наші бригади без зволікань виконали влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, примикань та нанесення дорожньої розмітки.
Також у рамках програми «Велике будівництво» в листопаді розпочато ремонтні роботи на дорозі Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква»: влаштували майже 3 кілометри верхнього шару покриття на ділянці біля селища Великі Мости та виконали холодний ресайклінг та вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону на 6-кілометровій ділянці від села Острів у напрямку Волинської області.
Наша компанія в поточному році також виконала капітальне відновлення однієї з найдовших вулиць Львова – Личаківської, яка з’єднує обласний центр з містом Винники. Наші дорожні бригади провели холодне фрезерування зношеного асфальтного покриття, розбирання та перевлаштуванням дорожнього одягу в місцях вирівнюванням поздовжнього профілю дороги та влаштували два шари із крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. На окремому відрізку дороги довжиною 600 м у межах густонаселеного району Львова влаштовано новий господарсько-побутовий каналізаційний колектор, реконструйовано дощовий каналізаційний колектор, відновлено інженерні мережі та влаштовано посилену дорожню основу та трьох шарове асфальтобетонне покриття.
Також на Львівщині восени 2020 року ми почали ремонтувати гірські дороги. У Сколівському районі капітально відновлюємо понад 11-кілометровий відрізок дороги між селищем Славське та селом Хащованя. Досі два населені пункти були з’єднані кам’янистою дорогою, яка в одному місці взагалі проходить через річку. Проїхати нею, особливо взимку, можна лише на позашляховику. Та вже наступного року якісна дорога С141516 Славське-Хащованя стане частиною автомобільного шляху, що сполучатиме гірськолижні курорти Львівської та Закарпатської областей – Тисовець, Орявчик, Плай, Славське, Волосянка, Захар Беркут, Пилипець, Ізки.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
М-06 «Київ-Чоп», км 650+800 – км 665+400
Планова протяжність ремонту – 14,6 км
Виконано у верхньому шарі – 14,6 км (100%)
Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 137+000 – км 159+780
Планова протяжність ремонту – 2,8 км
Виконано у верхньому шарі – 2,8 км (100%)
Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 89+538 – км 114+311
Планова протяжність ремонту – 6,3 км
Виконано у нижньому шарі – 6,3 км (100%)
Т-14-02 «Східниця-Пісочна»», км 0+000 – км 6+139
Планова протяжність ремонту – 6,1 км
Виконано у верхньому шарі – 6,1 (100%)
Т-14-02 «Східниця-Пісочна»», км 29+360 – км 62+396
Планова протяжність ремонту – 20 км
Виконано у верхньому шарі – 20 км (100%)
Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка», км 0+000 – км 12+000
Планова протяжність ремонту – 21,1 км
Виконано у верхньому шарі – 21,1 км (100%)
Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка», км 34+000 – км 40+738
Планова протяжність ремонту – 6,7 км
Виконано у верхньому шарі – 6,7 км (100%)
О141003 «Мостиська-Краковець», км 0+00 – км 19+100
Планова протяжність ремонту – 19,1 км
Виконано у верхньому шарі – 19,1 км (100%)
С141516 «Славське-Хащованя», км 5+500 – км 12+200
Планова протяжність ремонту – 4,6 км
Виконано у верхньому шарі – 4,6 км (100%)
вул. Личаківська, м.Львів
Планова протяжність ремонту – 4,1 км
Виконано у верхньому шарі – 4,1 км (100%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 300 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 150 одиниць
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-1687, продуктивність – 160 т/год, с. Ходовичі
асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Жвирка
змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність –400 т/год, смт Жвирка.