Час перемог і рекордів: Автомагістраль-Південь підводить підсумки 2018 року

У 2018 році встановлено нові рекорди за масштабами і швидкості будівництва

2018 рік став для України особливим. Іще ніколи ремонт та будівництво нових доріг не проводили з таким масштабом. Напевне, вперше українські водії відчули, що ситуація у дорожній галузі справді змінюється на краще. Подорожуючи країною, бачиш велику кількість якісно нових ділянок. Багато доріг, які не ремонтувались десятками років, цьогоріч перетворились на автотраси європейського рівня.

Справжнім символом відновлення українських доріг є «Автомагістраль-Південь». За останні роки компанія стала не лише найбільшим та найпотужнішим гравцем ринку. «Автомагістраль-Південь» встановлює нові, європейські стандарти у сферах якості, технологій, виробничих процесів, підготовки кадрів.

Приклад «Автомагістраль-Південь» демонструє: для реалізації проектів національного значення Україні не потрібні закордонні підрядники. Ми маємо вітчизняну компанію, яка ні в чому не поступиться будь-якому конкуренту з Європи чи Китаю.

У 2018-му «Автомагістраль-Південь» збільшила обсяги ремонту та будівництва на понад 30% порівняно з минулим роком. Ми відремонтували понад 500 км автотрас міжнародного, національного та регіонального значень. Компанія проводила ремонт та будівництво на понад 80 об’єктах у дев’яти областях України.

«Автомагістраль-Південь» уперше вийшла на міжнародний рівень – перемогла у тендері на ремонт траси М3 Кишинів-Джурджулешти, що веде до міжнародного порту у Молдові. Ми – одна з перших українських компаній, яка планує працювати за межами країни! Реалізацію цього проекту розпочнемо вже наступного року!

Один із найбільших проектів «Автомагістралі-Південь» 2018 року – відновлення дороги Р-46 «Харків-Охтирка». Ця одна із найважливіших і найбільш завантажених автотрас у північно-східному регіоні перебувала у жахливому стані.

Щоби повністю завершити магістраль уже у цьому сезоні, компанія мобілізувала понад 500 робітників та 300 одиниць техніки. Роботи проводили рекордними темпами, майже у цілодобовому режимі. Для будівництва використано 220 тис. т асфальтобетону, відремонтовано приблизно 800 тис. кв. м дороги. Іще ніколи в Україні об`єкти такого рівня та складності не будували лише за кілька місяців!

Під час реалізації проекту «Харків-Охтирка» «Автомагістраль-Південь»  продемонструвала динаміку та потужність. Це стало можливим завдяки рекордним інвестиціям близько 750 млн грн. у розвиток матеріально-технічної бази, закупівлю техніки та обладнання, запровадження нових технологій та розбудову виробничої бази.

«Автомагістраль-Південь» відкрила два нові асфальтобетонні заводи. Найпотужніший в Україні завод з’явився у місті Дергачі Харківської області. Він здатний виробляти 320 тонн асфальтобетону на годину. Сумарні виробничі потужності «Автомагістралі-Південь» становлять майже 2,5 тис. т/год.

2018 року кількість асфальтобетонних заводів зросла до 12. Більшість із них – це сучасні підприємства італійського виробника Marini – енергоефективні, високопродуктивні та екологічні.

Кількість виробничих баз зросла до 15. Цього сезону заводи компанії виготовили понад 1,4 млн. т асфальтобетонних сумішей. Це майже у шість разів більше, ніж 2015 року!

Не менш стрімко зростав автопарк компанії. Цього року придбано понад 200 одиниць нової техніки. Зокрема, «Автомагістраль-Південь» поповнила автопарк 122 самоскидами Ford, збільшивши кількість вантажівок майже у два рази. Компанія закупила 3 асфальтоукладальні комплекси з найсучаснішими укладальниками «Бомаг» та «Фогель».

 

Загалом автопарк компанії за підсумками року складає понад 750 одиниць дорожньої техніки. Практично вся техніка найвідоміших світових виробників – «Бомаг», «Віртген», «Катерпіллер», «ДжейСіБі», «Амман», «Комацу», «Фогель» та інших. Наступного року парк техніки збільшиться до тисячі одиниць.

Філософія компанії полягає у тому, що під час виробництва всі процеси є однаково важливими. І повинні відповідати найкращим міжнародним практикам. Тому навіть у нанесенні розмітки «Автомагістраль-Південь» дотримується світових стандартів. Цього року компанія придбала дві сучасні спеціалізовані машини Hofmann, що гарантують високу якість і надійність розмітки.

Завдяки величезному досвіду, найкращим фахівцям, потужній матеріально-технічній базі «Автомагістраль-Південь» отримає замовлення на реалізацію найбільших інфраструктурних об`єктів країни. 2018 року компанія завершила перший етап будівництва нової злітно-посадкової смуги одеського аеропорту.

Злітно-посадкова смуга – це величезна бетонна плита довжиною 2800 м і шириною 60 м, метровий шар конструктиву. Для її створення в аеропорту розгорнуто потужну виробничу базу: встановлено два потужні італійські бетонні заводи та одну грунтозмішувальну установку. За сезон компанія виконала величезний обсяг земляних робіт, вироблено та укладено 345 тис. бетонних сумішей.

Спеціально для будівництва смуги в одеському аеропорту компанія придбала сучасний американський бетоноукладальний комплекс Gomaco. Машина також буде використана на будівництві цементно-бетонних доріг. Вона здатна укладати дорожнє полотно шириною до 12 м.

Загалом 2018 року «Автомагістраль-Південь» відновила ділянки на десятках автотрас національного та міжнародного значення.

Н-26 «Чугуїв-Мілове»

Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка»

Н-08 «Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь»

Н-11 «Дніпро – Миколаїв

Н-30 «Василівка – Бердянськ»

Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне»

М-15 «Одеса-Рені»

М-05 «Київ-Одеса»

М-06 «Київ-Чоп»

М-09 «Тернопіль-Львів-Рава-Руська»

М-11 «Львів-Шегині»

М-03 «Київ-Харків-Довжанський»

М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» (у Дніпропетровській обл.)

У столиці в рекордно короткий термін відремонтовано одну з ключових транспортних артерій– вулицю Олени Теліги. Щоби запустити її в 2018 році, спеціалісти нашої компанії працювали цілодобово у дві зміни.

Цього року компанія вперше приступила до повноцінного виконання робіт з експлуатаційного утримання, яке також передбачає зимове утримання, на одній із найважливіших та складніших трас країни – М-05 «Київ-Одеса» у межах Київської області. Для дорожньої галузі країни цей проект є експериментом, який повинен продемонструвати різницю у якості робіт з утримання дороги силами потужної приватної компанії, яка має сучасну техніку та кваліфікованих працівників, порівняно з державними дорожньо-експлуатаційними організаціями. Тому для компанії основним завданням цього проекту є демонстрація беззаперечних можливостей забезпечення якості виконання робіт та безпеки дорожнього руху, особливо в зимовий період.

Розширення виробничих потужностей компанії, зростання кількості об`єктів супроводжується інвестиціями в систему контролю якості. «Автомагістраль-Південь» не формально декларує, а справді надає гарантію 5 років на дорожнє покриття та 10 років – на дорожню основу. Компанія зацікавлена будувати надійно та якісно. «Автомагістраль-Південь» першою на ринку організувала моніторинг всього комплексу виробництва. Починаючи з вхідного контролю компонентів, що постачаються на виробничі бази, і закінчуючи процесом влаштування асфальтобетонної суміші.

Лабораторії «Автомагістраль-Південь» оснащені сучасним обладнанням італійського виробника MATEST. Компанія чи не єдина в країні, хто має прилади, що контролюють температуру та якість асфальтобетонного шару відразу після його укладання.

Поява сучасної техніки, використання новітніх інформаційних технологій вимагають постійного підвищення фахового рівня співробітників компанії. У цьому «Автомагістраль-Південь» провела декілька семінарів для фахівців із залученням представників виробників дорожньої техніки з Німеччини, США та інших країн.

«Автомагістраль-Південь» першою запровадила спеціальні освітні програми для талановитої молоді. Компанія залучає молодих спеціалістів, фінансуючи їх навчання. Цього року виробничу практику в компанії пройшли 150 студентів, чимало з яких після одержання диплому залишилася працювати у компанії.

Загалом, 2018 року штат компанії збільшився на понад 500 співробітників, досягнувши загальної чисельності понад 2500 осіб.

Наступного року в «Автомагістраль-Південь» ювілей – 15 років виходу на ринок. У далекому 2004-му майбутній лідер починав як підрядник регіонального рівня, що мав 30 робітників та декілька десятків одиниць техніки.

За 15 років компанія пройшла великий шлях. За плечима понад 2 тисячі кілометрів відремонтованих та побудованих доріг, 4 млн. т виробленого асфальтобетону. Нині компанія займає приблизно 20% українського ринку. Бренд «Автомагістраль-Південь» перетворився у своєрідній знак якості.

Ювілей «Автомагістраль-Південь» – не звичайне корпоративне свято. Це професійне свято всієї галузі, адже країна нарешті має власного, національного виробника, який ні в чому не поступається європейським лідерам.