«Автомагістраль-Південь»: ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ

ІСТОРІЯ ЧЕТВЕРТА: машиністи, водій

Ми продовжуємо розповідати історії наших «ветеранів», людей, з якими ми починали розбудовувати нашу компанію. Вони – наша історія і наша родина.

«Компанія надала мені безвідсотковий кредит, щоб я оплатив весілля спочатку сину, а потім і доньці. Згодом допомогли з операцією для дружини»

🧔🏻‍♂️Бойченко Олексій, 55 років

Машиніст екскаватора

Стаж роботи у компанії: 17 років

«Я – старожил компанії та один із перших працівників. Пам’ятаю, коли влаштовувався в «Автомагістраль-Південь», нас було не більше 25 людей та два десятки автомобілів. Компанія якраз ремонтувала дорогу у моїй рідній Миколаївській області. Я поцікавився щодо вільних місць і отримав роботу. Зарплатня тоді була приблизно півтори тисячі гривень. Пишаюсь тим, що брав участь в укріпленні берегів гірських річок у Західній Україні 2008 року. Також особливо запам’яталось будівництво Дністровської ГАЕС у 2011 році. Я одним із перших прибув на об’єкт та останнім покинув його. Вважаю, що саме тут я став справжнім профі. До речі, за цей період я поміняв чотири екскаватори, і кожного разу техніка була все надійнішою та більш технологічною. Зараз керую надсучасним Doosan, який є дуже комфортним та зручним для машиніста. Останні три роки будував злітно-посадкову смугу в одеському аеропорту. Вперше в житті я працював у таких умовах, коли під час приземлення або зльоту літака нам доводилось зупиняти роботи. Тепер ми там же споруджуємо магістральну руліжну доріжку. Живемо у невеличкому містечку для працівників на території летовища. Вже навіть і незвично засинати без звуків турбін. Тим не менш, умови проживання дуже комфортні і продумані. Зі мною працює чоловік моєї племінниці і нас навіть поселили разом як родичів. У містечку є душ, гаряча вода, кондиціонери, Wi-Fi, зручні ліжка – все для людей. Кожного дня привозять обіди, а на вечерю забирають до їдалень. У нас дуже добрі відносини з керівництвом. Вони завжди підтримують співробітників. Кілька років тому до нас на об’єкт приїхало кілька директорів, і ми разом відсвяткували Пасху. Такі моменти запам’ятовуєш на все життя. У нас налагоджений і дуже дружній колектив, багато хто навіть став родичами та кумами. Компанія надала мені безвідсотковий кредит, щоб я оплатив весілля спочатку сину, а потім і доньці. Згодом допомогли з операцією для дружини. Я знаю, що я на своєму місці і дуже звик до своєї компанії. Хоча мене намагались кілька разів переманити конкуренти, однак з рідної «Автомагістралі-Південь» я не збираюсь нікуди йти. Чекаю на відпустку, аби повернутися додому і порибалити на власному ставочку біля дому», – поділився Олексій Бойченко.

«Ми робили дорогу «Радехів – Червоноград» на Львівщині. Місцеві жителі були настільки шоковані тим фактом, що у них нарешті з’явиться якісна дорога, що намагались нам всіляко допомагати і навіть пригощали обідами»

🧔🏻‍♂️Бродовський Микола, 52 роки

Водій

Стаж роботи у компанії: 17 років

«Я одним з перших прийшов до компанії, а через кілька років привів на роботу і свого двоюрідного брата. Тоді ми ще навіть не влаштовували асфальтобетонні суміші, а лише виконували грунтові роботи. Мій перший автомобіль, на якому я працював, виглядав жалюгідно: рама, кузов та кабіна, і я ще кілька місяців його ремонтував. Влітку у цій колимазі працювати було нестерпно – сильна спека, а про кондиціонер годі було й мріяти. Далі компанія почала зростати як на дріжджах, з’являлися нові об’єкти. Звичайно, першим дійсно масштабним проєктом я б назвав будівництво Дністровської ГАЕС. Таких обсягів я ще ніколи не бачив! Ми викопали котлован 3,5 км на 1,5 км! Працювали у цілодобовому режимі, без зупинок. У моєму розпорядженні вже з’явились новенькі МАЗи та КРАЗи щойно з заводу. Звичайно, тоді ми були надзвичайно раді такому поповненню, але все одно, цю техніку не порівняти із сучасними «Фордами», якими керувати – одне задоволення: на тебе дме вітерець з кондиціонера, сидіння зручні і спина не так втомлюється, коли сидиш цілий день. Дуже запам’ятався випадок у Західній Україні. Ми робили дорогу «Радехів – Червоноград» на Львівщині. Місцеві жителі були настільки шоковані тим фактом, що у них нарешті з’явиться якісна дорога, що намагались нам всіляко допомагати і навіть пригощали обідами! Кожного дня нас годували борщами, салом, м’ясом. Це була справжня вдячність, адже щоб дістатись із пункту «А» до пункту «В», люди іноді витрачали майже 2 години часу. А вже після ремонту цей же маршрут скоротився до 15 хвилин. Тільки уявіть, яким був стан дорожнього покриття. Умовами роботи у компанії я задоволений. Живемо у спеціальних боксах. Тут є буквально все: від кондиціонера та плитки для розігріву їжі, до душових з пральними машинами. Гаряча вода є завжди. Їдучи на новий об’єкт, я завжди впевнений у тому, що компанія подбає про мій відпочинок після важкого дня. Із харчуванням також повний порядок. Якщо працюєш у місті, нам замовляють їжу з кафе, а коли робота, наприклад, у селі – для нас знаходять місцевих кухарів, які готують смачну домашню їжу. Крім того, кожного року індексується зарплатня. Один із найбільших плюсів – можливість працювати взимку на експлуатаційному утриманні доріг, адже більшість дорожників після завершення сезону їдуть додому, а ми працюємо цілий рік. У вільний час полюбляю рибалити. На такий випадок у мене завжди лежить кілька вудок у багажнику авто. Буває, що і після робочого дня можу з’їздити на річку та покидати спінінг», – розповів Микола Бродовський.

«Приємно, що компанія фінансово підтримує нас і після завершення сезону, коли ми повертаємось до наших родин. Кожного місяця взимку стабільно приходить зарплатня»

🧔🏻‍♂️Бабошин Володимир, 45 років

Машиніст фрези

Стаж роботи у компанії: 6 років

«Працюю у дорожньо-будівельній галузі з 2003 року. Але саме у 2016 для мене розпочалась нова професійна ера. Компанія придбала нову фрезу, і мене запросив на роботу мій добрий знайомий. Звичайно, ці шість років роботи в «Автомагістралі- Південь» були дуже насиченими на події. Я об’їздив всю Україну та працював на багатьох масштабних проєктах компанії. З них дуже запам’ятався ремонт автошляху «Одеса-Рені». Це – десятки одиниць спецтехніки та сотні працівників. Минулого року взагалі розпочався дорожній «бум». Коли я тільки прийшов сюди працювати, в нас було лише дві фрези, а зараз вже десять, і це лише початок. Кожного місяця з’являються нові обличчя, і для зовсім «зелених» я проводжу майстер-класи з управління фрезою. Приємно, що із року в рік механізми все більше модернізують. У минулі роки на фрезах Caterpillar були встановлені 3D-системи Trimble. Вже цьогоріч наші фрези Wirtgen обладнають системою TOPCON. За допомогою цих систем працювати набагато динамічніше та цікавіше. А себе я вважаю людиною творчою, адже після моєї роботи від понівеченого асфальту залишається справжня краса, яку потім прикрашаємо рівнесенькими шарами асфальтобетону. Я отримую тільки позитивні емоції від своєї роботи і намагаюсь завжди отримувати задоволення. Були навіть моменти, коли ми з хлопцями рятували життя, як кілька років тому на Коломиї. Дівчина втратила свідомість за кермом, врізалась у нашу фрезу та перекинулась у кювет. На щастя, ми її витягли з авто живою, і все завершилось добре. У компанії я познайомився з багатьма дуже гідними людьми, яких з упевненістю можу назвати друзями. Зараз працюю на дуже складному через щільний трафік проєкті на проспекті Героїв Сталінграда у столиці. Працювати у мегаполісі непросто, однак задоволений умовами проживання у комфортному хостелі на Видубичах. Приємно, що компанія фінансово підтримує нас і після завершення сезону, коли ми повертаємось до наших родин. Кожного місяця взимку стабільно приходить зарплатня», – розповів Володимир Бабошин.

Разом – до нових перемог!