«Автомагістраль-Південь» завершила важливий етап поточного ремонту траси Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград» – влаштування вирівнюючого шару

«Автомагістраль-Південь» завершила важливий етап поточного ремонту траси Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград» – влаштування вирівнюючого шару. Цією автодорогою ми з’єднуємо Харків з другим за величиною містом області – Лозовою.

До початку ремонту дорога від обласного центру до Лозової була майже непроїзна. Тепер велике місто буде з’єднане з Харковом комфортною та якісною дорогою. Наскільки важливим є цей автошлях, доводять і цифри. Дослідження показують, що транспортний потік на трасі може досягати 20 тис. автомобілів на добу. Цей же автошлях веде і до іншого великого міста Харківщини – Мерефи, яке входить до так званого Харківського промислового поясу.

Ми ремонтуємо трасу Р-51 на окремих ділянках на км 0+000 до км 131+189. Загальна протяжність наших робіт становила 75 кілометрів. Основа дороги була посилена шаром зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. На 13-кілометровому відрізку дороги, де стару основу становили бетонні плити, були проведені роботи з посилення плит армуючим синтетичним матеріалом, який запобігатиме утворенню відображених тріщин в стиках між бетоном. На відновленій основі дороги спеціалісти «Автомагістраль-Південь» влаштували вирівнюючий шар асфальтобетону, середня товщина якого складає 10 см.

Наша команда виконує роботи з випередженням графіку. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі всіх структурних підрозділів нашої компанії та використанню сучасного обладнання. Для пришвидшення темпів ми у цьому році змонтували та ввели в експлуатацію ґрунтозмішувальну установку в Первомайську. На цій установці була виготовлена ЩПС для дороги Р-51. Крім того, стабільна робота нашого асфальтобетонного заводу в Дергачах забезпечила об’єкти якісною АБС.

Найближчим часом будуть проводитись роботи з улаштування верхнього шару зі щебнево-мастичного асфальтобетону на 10 кілометрах автошляху. Наразі здійснюється укріплення узбіч, проводяться роботи з підготовки майданчика під габаритно-ваговий автомобільний комплекс. Застосування вагових комплексів має перешкодити руйнації дороги, адже почне діяти жорсткий контроль за рухом перевантаженого великогабаритного транспорту.