«Автомагістраль-Південь» уперше вийшла на міжнародний рівень і планує працювати за кордоном уже цього року!

 

Наприкінці 2018-го наша компанія перемогла у міжнародному тендері на ремонт траси М3 Кишинів—Джурджулешти у Молдові. Саме зараз триває підготовка до відкриття нового заводу для ремонту дороги, яка об’єднує столицю сусідньої країни із дунайським портом.

 

Створення нової виробничої бази та перший запуск асфальтобетонного заводу потребує виважених і скоординованих дій, часу, а також жорсткого контролю робіт на кожному етапі.

 

Так, контракт на будівництво траси у Молдові передбачає жорсткі екологічні вимоги, яким виробничі бази «Автомагістралі-Південь» повністю відповідають. Адже асфальтобетонні суміші наша компанія виготовляє переважно на заводах італійської фірми MARINI FAYAT GROUP. Заводи MARINI відрізняються не тільки високою якістю виробництва, а й екологічністю: системи очищення дозволяють нівелювати 99,9% викидів заводу. Такий показник досягається завдяки 300 фільтрам, встановленим на АБЗ.

Про створення нової виробничої бази у Молдові розповів головний керівник виробничих баз «Автомагістраль-Південь» Володимир Шаргу, який з 2015 року розвиває мережу АБЗ.

На визначеному місці, де планується розміщення, проводять геодезичні вишукування, зйомку місцевості та розробляють проектну документацію із подальшим погодженням проекту з виробником устаткування та з відповідними організаціями інженерних мереж.

«Найвідповідальнішим етапом у будівництві заводу — є влаштування фундаменту, – пояснює Володимир Шаргу. – Якщо фундамент буде неправильно спроектований або укладений — завод може просто-таки зруйнуватися. Тому облаштування основи під майбутню виробничу базу жорстко контролюють наші експерти, а також виробники обладнання для заводу».

Устаткування разом із матеріалами має загальну вагу близько 100 тонн. Тому, за словами Шаргу, на облаштування фундаменту для MARINI Top Tower 3000, який буде працювати у Молдові, орієнтовно піде близько 120 кубометрів бетону.

Після облаштування фундаменту спеціалізована команда береться до монтажу виробничої установки. Ми пишаємося нашими професіоналами: завдяки великому досвіду роботи їм вдалося оптимізувати встановлення АБЗ із 21 дня, розрахованого виробником обладнання, до 12 днів! При цьому відпрацьована технологія збирання АБЗ передбачає дотримання абсолютно усіх будівельних норм і стандартів.

На заключному етапі спеціалісти підключають завод до мереж і комунікацій. Після цього стартує етап тестування. Експерти «Автомагістралі-Південь» разом із представниками виробника обладнання ретельно перевіряють безпечність нового заводу, а також якість виготовлення асфальтобетонних сумішей. І тільки після ретельної перевірки новий завод почне виготовляти асфальтобетонну суміш для якісного ремонту дороги.

Торік «Автомагістраль-Південь» збільшила обсяги ремонту та будівництва на понад 30% проти 2017-го, а наші заводи вийшли на рекордний показник – понад 1,4 млн.т асфальтобетону. Цьогоріч ми плануємо перевершити тогорічний результат, щоби зробити автомобільні дороги ще якіснішими та безпечнішими.