«Автомагістраль-Південь» продовжує відновлення автомобільної дороги Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка» на Львівщині

«Автомагістраль-Південь» продовжує відновлення автомобільної дороги Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка» на Львівщині. Т-14-25 є вкрай важливою для регіону, адже повинна суттєво розвантажити кільцеву дорогу Львова від транзитного транспорту. Наша компанія здійснює капітальний ремонт ділянок км 0+000 – км 12+000  та км 24+500 по 34+000, а також реконструкцію від км 34+000 до км 40+738. Ми вже завершили ремонт дорожнього покриття в нижніх шарах від 24 до 41 км. Населені пункти Городок та Комарно вже з’єднані якісною дорогою. Передбачається, що верхній шар дорожнього одягу на згаданих об’єктах буде влаштований наступного року.

А до кінця 2019-го ми маємо завершити ділянку на відрізку від км 10+000 до км 12+000. Роботи проводяться відповідно до обсягів виділеного фінансування. Наші спеціалісти вже відфрезерували покриття та розпочали роботи з розширення проїзної частини. Дорога розширюється до 8 м. Після завершення земляних робіт буде влаштована нова основа дороги та нижній шар асфальтобетонного покриття. Проектною документацією передбачено два типи конструктиву на цій дорозі – поширення та посилення. Перший конструктив передбачає влаштування додаткового шару основи з піску товщиною 24 см. Далі влаштовуються нижній шар (ЩПС С-5, товщиною 15 см) та верхній шар основи із ЩПС, обробленої цементом, товщиною 15 см. У конструктиві “посилення” ми зміцнюємо існуючу конструкцію з використанням щебенево-піщаних сумішей, оброблених цементом. Нижній шар дорожнього покриття влаштовується з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см.

Планами на наступний рік передбачено відремонтувати ділянку Т-14-25 від “нульового” до 10 кілометра, і тоді відрізок дороги від Миколаєва до Городка можна буде проїжджати без перешкод.

Роботи з відновлення траси в поточному році стали логічним продовженням проектів, які ми реалізовували в 2017-2018 роках. Нагадаємо, що 2017-го було капітально відремонтовано ділянку км 12+000 – км 21+900. Відповідно до контракту, також було передбачено два конструктиви проїзної частини: посилення та розширення (до 8,5 м). Дорожні роботи на цій ділянці виконані в повному обсязі: влаштовано дорожню конструкцію з верхнім шаром покриття, тротуари, нову дощову каналізацію тощо.