«Автомагістраль-Південь» перемогла у тендері на облаштування систем зважування вантажівок під час руху

Сьогодні у Державному агентстві автомобільних доріг України підписано конктракт на виконання робіт з реалізації…

Опубліковано Укравтодор Пʼятниця, 28 грудня 2018 р.

«Автомагістраль-Південь» здобула черговий контракт на будівництво стаціонарних пунктів габаритно-вагового контролю в рамках проекту Weight-in-Motion (WiM), який фінансується Світовим Банком. Переможець тендеру – україно-канадський консорціум у складі таких  компанії як ТОВ «Автомагістраль-Південь», СЕА Електронікс Україна та International Road Dynamics. Наша компанія виконуватиме всі дорожні роботи по встановленню зважувальних пунктів.

У рамках контракту вагами облаштують під’їзди до Києва шести автотрас: М-01 «Київ-Чернігів-Нові Яриловичі», М-03 «Київ-Харків-Довжанський», М-05 «Київ-Одеса» , М-06 «Київ-Чоп» та М-07 «Київ-Ковель-Ягодин». Вартість контракту становить майже 6, 441 854,19 доларів США. Термін його реалізації – 7 місяців. Пілотний проект планується за два-три роки розширити на решту доріг країни і побудувати загалом 200-250 таких пунктів.

Наша компанія вже має досвід реалізації схожих проектів. Улітку 2018 року «Автомагістраль-Південь» спорудила контрольно-ваговий пункт на відремонтованій дорозі М-09 «Тернопіль-Львів-Рава-Руська». Наші співробітники виконали комплекс земляних робіт та облаштувати посилену дорожню конструкцію, на якій розміщений пункт габаритно-вагового контролю. Ще один приклад  – пункт вагового контролю, який ми побудували на автотрасі Н-08 Дніпро-Запоріжжя.

«Автомагістраль-Південь» підтримує програму контролю за завантаженістю автомобілів, оскільки перевантажений транспорт найбільше загрожує дорожньому полотну. Вантажівки, іноді перевантажені вдвічі понад граничну норму, знищують результати нашої роботи. Дороги, які могли слугувати українцям упродовж десятиліття, руйнуються за кілька років. Ми вважаємо, що пунктами контролю ваги слід розмістити на всіх трасах з інтенсивним рухом вантажівок. Це збереже відремонтовані дороги якісними і мінімізує витрати українців на дорожнє будівництво.