«Автомагістраль-Південь» освоює передові технології будівництва

Провідні спеціалісти «Автомагістралі-Південь» взяли участь у технічному тренінгу в Німеччині, що проводився всесвітньо відомою компанією HUESKER Synthetic GmbH, яка спеціалізується на виробництві геосинтетичних матеріалів, розробці та впровадженні відповідних технологій. В ході тренінгу наші спеціалісти побували на виробництві геосинтетичних матеріалів та ознайомились з передовими технологіями їхнього використання при виконанні робіт.

Для цього було організовано виїзд на об’єкт будівництва залізної дороги на ділянках зі складними інженерно-геологічними умовами, яка веде до порту Північного моря в обхід невеличкого німецького містечка Занде. Там було продемонстровано використання унікальних технологій та геосинтетичних матеріалів для влаштування земляного полотна на слабкій ґрунтовій основі.
Для даних цілей проектом передбачено використання високоміцних геооболонок Ringtrac, що застосовуються для влаштування вертикальних піщаних паль, які слугують в якості системи укріплення основи насипів на дуже слабких ґрунтах.
Технологія робіт передбачає використання спеціального обладнання для занурення на всю глибину слабкого ґрунту обсадних труб, в які поміщають геооболонки та заповнюють їх незв’язним мінеральним матеріалом (пісок, щебінь). Таким чином утворюють пальове поле з рівновіддаленими один від одного палями, які забезпечують систематичну передачу навантажень від влаштованого земляного полотна в несучі шари ґрунтової основи.
Геооболонки Ringtrac також працюють в якості вертикальних геодрен, что значно пришвидшує процес консолідації ґрунтів. Завдяки чому осідання відбувається не на стадії експлуатації, а на стадії будівництва.
Дана технологія в більшості випадків є найбільш швидким та рентабельним методом забезпечення стійкості та несучої здатності при будівництві земляного полотна на слабкій ґрунтовій основі (торфах, перезволожених ґрунтах тощо).
Яскравими прикладами того є використання геооболонок Ringtrac в Німеччині при розширенні заводу DASA Airbus в Гамбурзі-Фінкенвердері безпосередньо в руслі річки Ельба, в Польщі при будівництві автобану А2 поблизу м. Джорданово (найдовші піщані палі до 30 м), в Турції при влаштуванні підводного фундаменту (на глибині до 7 м!!!) для 20-метрового насипу в сейсмонебезпечному регіоні.

Беззаперечно, що також і в Україні дана технологія та матеріали будуть цікавими для застосування при новому будівництві та реконструкції дорожньо-транспортної мережі.