Сергій Голубов: “У 2020 році успішно завершили будівництво 19 кілометрів швидкісної траси Н-31”

Наш корпоративний конкурс «Є рекорд!» добігає кінця. Участь у ньому брали працівники «Автомагістралі-Південь», чиї успіхи в роботі вплинули на ефективність реалізації проєктів компанії у 2020 році.
Знайомство з учасниками конкурсу завершуємо представленням Сергія Голубова, начальника ділянки будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
У дорожньо-будівельній галузі Сергій Голубов працює шостий рік. За цей порівняно невеликий відрізок часу випускник Одеської державної академії будівництва та архітектури зумів пройти від посади геодезиста до керівника ділянки будівництва одного із найбільш масштабних дорожніх проєктів в Україні.
«Досвід роботи здобув у компанії «Автомагістраль-Південь». Брав участь у реалізації досить складних та цікавих проєктів, зокрема, у капітальному ремонті автотраси М-05 «Київ-Одеса» та будівництві злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту. Та найбільше надихає участь у проєкті будівництва однієї з найкращих швидкісних магістралей в Україні – автошляху Н-31. Під час спорудження дороги використовуємо найсучасніші технології. Крім того, разом зі мною працюють висококласні професіонали», – розповів Сергій Голубов.
Рекордною подією 2020 року Сергій Голубов називає успішне будівництво і здачу в експлуатацію ділянки траси Н-31 протяжністю 19 км.
«Будівництво ділянки швидкісної магістралі ми розпочали 2017 року, а 2020-го темпи реалізації проєкту зросли у півтора разу і досягли рекордних показників. Будівництво дороги Н-31 велось одразу на дев’яти відрізках загальною протяжністю понад 28 км. Наразі у верхньому шарі дорожнього покриття завершено 27 км траси, а на решті триває комплекс робіт з облаштування дороги. Хоч наші асфальтобетонні заводи у зимовий період і не працюють, робота на трасі не припиняється. Наразі керую будівництвом важливої транспортної розв’язки та підходів до мосту через канал «Дніпро-Донбас». Варто зазначити, що під час реалізації проєкту було використано найсучаснішу техніку. Зокрема, інноваційну систему Trimble 3D нівелювання для автогрейдерів на основі роботизованих тахеометрів. Також ми задіяли систему автоматичного управління технікою TOPCON 3D-MC2, яка встановлена на бульдозерах та працює на основі супутникової системи навігації. Окремо варто згадати використання найсучасніших перевантажувачів асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, завдяки яким на дорожньому покритті відсутні поперечні стики, а сама дорога виходить більш рівна та якісніша. І вже найближчим часом автомобілісти зможуть скористатись нової автодорогою й по-справжньому оцінити якість нашої праці», – зазначив Сергій.
2021-й обіцяє стати не менш насиченим на події, вважає Голубов. Адже «Автомагістраль-Південь» цього сезону розпочне будівництво наступних 30 км чотирисмугової траси Н-31 від каналу «Дніпро-Донбас» до межі з Полтавською областю.
«Окрім спорудження автошляху, наші бригади також розпочнуть будівництво грандіозної мостової споруди – 600-метрової естакади за новітньою технологією поздовжнього насуву та пост-напруження, а також чотирьох транспортних розв’язок і шести шляхопроводів. Упевнений, що саме 2021 рік стане дійсно рекордним», – розповів начальник ділянки будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
Колеги, найближчим часом журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Разом – до нових перемог!