Продовжуємо будівництво трьох мостових споруд на трасі Н-31 у цілодобовому режимі

Поки асфальтобетонні заводи компанії на зимових канікулах, наш мостобудівний підрозділ продовжує активну роботу. Зокрема, на трасі Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» на Дніпропетровщині у цілодобовому режимі триває спорудження двох транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас».
РОЗВ’ЯЗКА КМ 21+900
Перша розв’язка розташована у Петриківському районі. Шляхопровід забезпечить пересічення у двох рівнях нової траси Н-31 з дорогою ІV категорії О041201 «Петриківка-Шульгівка». Мостова споруда має три прогони загальною довжиною 75 м та шириною 10,7 м.
Будівництво розв’язки ми розпочали у жовтні 2020 року. Наші бригади провели комплекс робіт із монтажу 18 балок довжиною 21 м і 33 м.
Також влаштовано монолітну плиту прогонової будови і перехідні плити на підходах до мостової споруди. Наразі триває влаштування монолітних тротуарів, конусів, бордюрного каменю і бар’єрного та перильного огородження.
РОЗВ’ЯЗКА КМ 27+970
Друга розв’язка розташована у Царичанському районі поблизу села Проточі. Вона забезпечить пересічення траси Н-31 з дорогою ІІІ категорії Т-04-12 «Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне». Довжина шляхопроводу становитиме 45 м, ширина – 26,7 м.
Роботи на об’єкті ми розпочали у листопаді 2020 року. Наші фахівці влаштували 60 буронабивних паль, «стакани» монолітних фундаментів, стійки проміжних опор та капітелі. Крім того, змонтовано ригелі та балки прогонових будов середнього прольоту над проїздом автошляху Т-04-12.
Тривають роботи зі влаштування монолітних шафових стінок та плит перекриття зазорів балок прогонових будов. Найближчим часом розпочнемо влаштування монолітної плити прогонових будов.
Окремо перед шляхопроводом збоку міста Дніпро у дренажному каналі проводимо роботи з влаштування збірної залізобетонної труби з ланок прямокутного перерізу довжиною 73,4 м.
МІСТ ЧЕРЕЗ КАНАЛ «ДНІПРО-ДОНБАС».
Будівництво мосту вкрай важливим для поточної та майбутньої реалізації проєкту траси Н-31. Адже саме завдяки його спорудженню буде поєднано лінійну ділянку будівництва км 26+600 – км 28+600, яка розділена каналом «Дніпро-Донбас», та забезпечено безперешкодну доставку будівельних матеріалів для подальшого будівництва траси.
Уже завершено монтаж балок прогонових будов та влаштовано перехідні плити. Продовжуються роботи з влаштування монолітної плити проїжджої частини.
Найближчим часом розпочнеться влаштування монолітних тротуарів, роботи з формування берегу каналу, розчищення дна та монтаж системи водовідведення.
Варто зазначити, що компанія «Автомагістраль-Південь» завжди турбується про довкілля. Під час робіт на каналі ми застосовуємо спеціальне обладнання, яке запобігає потраплянню мастила у воду.
Після завершення будівництва мостових споруд стане можливим рух автотранспорту на всій протяжності новозбудованої 28-кілометрової ділянки траси Н-31в обхід населених пунктів Лобойківка та Петриківка.
Нагадаємо, що у грудні 2020 року компанія підписала новий контракт на будівництво наступних 30 км чотирисмугової траси Н-31 від каналу «Дніпро-Донбас» (км 28+600) до межі з Полтавською областю. Роботи на цій ділянці також передбачають спорудження 600-метрової естакади за новітньою технологією поздовжнього насуву та пост-напруження, чотирьох транспортних розв’язок і шести шляхопроводів.