Дорожня експертиза 2015-2020: траса Т-14-10 «Броди-Червоноград» у відмінному стані!

Наш унікальний проект “Дорожня експертиза 2015-2020» продовжується!
Нагадаємо, експерти “Автомагістралі-Південь” інспектують ділянки автотрас, які ми ремонтували у минулі роки. Досліджують, чи змінилися експлуатаційні характеристики дорожнього покриття.
Минулого місяця ми розповіли про першу інспекцію автотраси Н-09 “Мукачеве – Львів”. Її ділянку км 416+000 – км 436+433 “Автомагістраль-Південь” ремонтувала 2015-го. Як і п’ять років тому, дорога перебуває у відмінному експлуатаційному стані, без деформацій та втрати рівності покриття. Не виявлено ані ямковості, ані колійності.
Сьогодні оприлюднюємо результати другої експертизи – автодороги Т-14-10 “Броди-Червоноград” на Львівщині.
Ділянку км 49+460 – км 81+360 компанія відновила у 2016 році в межах поточного середнього ремонту.
Дорожнє покриття між містами Радехів та Червоноград до весни 2016 року було настільки в незадовільному стані, що дістатися до них було вкрай складно. Через суцільні ями на дорозі пасажирський автотранспорт ходив до населених пунктів лише кілька разів на тиждень. Приїзду “швидкої” доводилося чекати кілька годин!
Для відновлення майже 32-кілометрової ділянки автодороги Т-14-10 ми виконали комплекс робіт з фрезерування та розпушування дорожнього покриття, влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, та двох шарів асфальтобетону. У населених пунктах, через які проходить дорога, заасфальтували тротуари та заїзні кишені для громадського транспорту.
Із відновленою автодорогою регіон ожив! Зросла кількість районних та міжобласних пасажирських маршрутів. На дорозі пожвавився рух транзитного транспорту, почала розвиватись придорожня інфраструктура.
Сьогодні якість дорожнього покриття, як і після ремонтних робіт 2016 року, не викликає нарікань.
З часом змінився лише колір дороги, але це цілком нормальне явище. Чорна бітумна плівка на поверхні зникає, і дорога стає того кольору, що й кам’яний матеріал, використаний при виготовленні асфальтобетонної суміші (сірий, червоний тощо).
“Інспекцію провели в обидва напрямки з багаторазовими вибірковими промірами рівності за допомогою триметрової рейки. Покриття без деформацій і помітної зношеності, колійність відсутня.
Хоча трасу активно використовують аграрії, пересувається важка техніка. Дорога перебуває майже у відмінному експлуатаційному стані як у межах населених пунктів, так і в лісистій місцевості, на відкритих ділянках, на поворотах.
Помітно, що лінія осьової розмітки, яку ми нанесли 2016 року, поновлена, а ось крайові лінії місцями не проглядаються. Але це вже питання до організації, яка проводить утримання дороги”, – розповів про результати інспекції інженер відділу технічного контролю Василь Устіянович.
Отже, “Автомагістраль-Південь” знову здала екзамен на “відмінно”!
Наші дороги справді служать багато років – це цілком виправдана інвестиція!
Наш проєкт триває! Незабаром оприлюднимо результати наступних інспекцій.
Також очікуємо, що нашу акцію підтримають й інші учасники ринку, і ми всі побачимо, наскільки сумлінно в Україні будують та ремонтують дороги.