“Автомагістраль-Південь” проводить поточний середній ремонт дороги місцевого значення О0523 Костянтинівка-Дружківка

Більшість автошляхів місцевого значення в Україні не ремонтувались десятиліттями. Але ж якісні дороги, що з’єднують районні центри не менш потрібні ніж швидкісні магістралі міжнародного чи національного рівня.

“Автомагістраль-Південь” реалізує два проекти з ремонту доріг місцевого значення у Донецькій області. Замовником робіт є Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької ОДА. Це вже не перший наш досвід ремонту доріг місцевого значення в цьому регіоні. У 2018 р. ми відремонтували а/д С050949 Селидове – Гірник – Максимільянівка на ділянці км 0+000 – км 5+000 та а/д С051135 Цукурине-Новоселидівка-Курахове на ділянці км 6+000-км 13+300.
У серпні цього року наша компанія розпочала поточний середній ремонт дороги місцевого значення О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 6+350 – км 10+600. Наразі дві третини дороги вже завершені в повному конструктиві – влаштовано вирівнюючий шар покриття з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та верхній шар з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см.
В середині вересня був підписаний ще один договір на поточний ремонт дороги O0544 Мирноград-Гродівка (ділянка км 11+894 – км 15+394). На даному об’єкті нами вже розпочато фрезерування старого дорожнього покриття. Після чого будуть розпочаті роботи з влаштування посиленої дорожньої основи зі СФОВ (суміш фрезерована, оброблена в’яжучим) товщиною 14 см. СФОВ – це суміш матеріалу, отриманого від фрезерування старого покриття та нової щебенево-піщаної суміші, яка готується за допомогою спеціальної змішувальної установки, шляхом перемішування з додаванням цементу та бітумної емульсії. Головними перевагами вказаної технології є те, що змішувальна установка, за рахунок точного дозування всіх компонентів, забезпечує однорідність та високу якість приготування укріпленої суміші, а також – зниження вартості робіт завдяки зменшенню потреби нового щебеневого матеріалу в складі суміші при використанні відфрезерованого матеріалу.
На посиленій основі буде влаштовано двошарове покриття: вирівнюючий шар з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та верхній шар з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см. Окрім відновлення дорожнього покриття також заплановано виконання робіт з укріплення узбіч, облаштування з’їздів, автобусних зупинок, встановлення дорожніх знаків та бар’єрного огородження, нанесення дорожньої розмітки.