1-2 жовтня 2018 року в Одесі в однойменному готельному комплексі відбувся четвертий щорічний Український будівельний тиждень

 

«Автомагістраль-Південь» цього року також долучилася до щорічних учасників УБТ, – зазначив Микола Тимофеєв, генеральний директор «Автомагістраль-Південь». – Це досить зручний та ефективний майданчик для бізнес-зустрічей і обміну актуальною інформацією між учасниками будівельного ринку України».
Український будівельний тиждень поєднує два дні галузевихконференцій: «Індустрія щебеню» та «Українська дорога».
На конференції проходили воркшопи від консалтерів і тренерів будівельного ринку. Виробники і дистриб’ютори допомагали порадами, а також ділилися кейсами своїх реальних проектів. У жвавих дискусіях з аудиторією народжувалися нові ідеї для бізнесу і рішення різних питань.
Серед учасників Українського будівельного тижня – керівники великих аграрних і дорожньо-будівельних компаній, гранітних кар’єрів, виробники бетонів і залізобетонних виробів, сухих і готових будівельних сумішей, постачальники кар’єрного і дорожньо-будівельного обладнання, сировини, добавок і інгредієнтів для виробництва, аналітики та експерти будівельної галузі, представники держорганів і ЗМІ.
«Програма розвитку області має визначати пріоритети ремонту доріг місцевого значення за маршрутним принципом відповідно до ДБНів, приведених до європейських стандартів», – зауважив Артем Безуглий, в.о. директора ДерждорНДІ.
Основна проблематика цьогорічної конференції – децентралізація, яка внесла серйозні корективи в ринок дорожнього будівництва. Децентралізація торкнулася усіх областей і гравців ринку дорожнього будівництва. Чи готові до змін будівники доріг? Чи готові до роботи відповідні обласні структури? Якою бачать співпрацю замовник і виконавець будівництва та ремонту доріг? Саме цим проблемам була присвячена конференція.
«Існує конфлікт інтересів щодо контролю якості, – доповіла під час свого виступу Наталія Форсюк, директор національного секретаріату CoST. – Але система свідомо допускає його вже на стадії планування. Саме це зумовлює низьку довіру між замовниками та підрядниками і стримує розвиток конкуренції дорожніх будівельників».