Проекти

Злітно-посадкова смуга Одеси

Протяжність ділянки: 2800 м
Період: 2017-2019
Міжнародний аеропорт, місто Одеса
Ділянка: Злітно-посадкова смуга з рульовими доріжками
Статус: У роботі
Замовник: ООО "Спецрембуд"
Завдання Поява нової ЗПС дозволить приймати важкі авіалайнери, які використовуються міжнародними авіакомпаніями.

Діюча смуга в Одеському аеропорту – одна з найгірших у Східній Європі. Вона, на жаль, не може прийняти і витримати ті навантаження, які ставляться зараз міжнародними перевізниками. Тому було прийнято рішення приступити до капітального будівництва нової, сучасної смуги, яка пройде паралельно старій. Авіасполучення під час проведення робіт триває. Протяжність нової смуги залишається колишньою – 2,8 км.

Рішення Бетоноукладач Gomaco GP4 - універсальний комплекс

Виконувати весь комплекс робіт з укладання основного верхнього шару покриття важкого бетону ЗПС буде спеціальний бетоноукладач – комплекс американської марки Gomaco. Разом з ним з Америки до України прибула і група технічної підтримки – 8 американських фахівців, які протягом місяця виконували монтаж комплексу і протягом трьох тижнів навчали наших співробітників специфіці роботи на даній машині.

Реалізація Комплексний підхід

Компанія «Автомагістраль-Південь» почала будівництво нової ЗПС в аеропорту «Одеса» в листопаді 2017 року.

Для реалізації проекту задіяні значні ресурси: проведені планові підготовчі роботи з облаштування виробничо-технічної бази на території аеропорту, встановлені два потужних італійські бетонні заводи, які обслуговують об’єкт, і один грунтозмішувач.

Після отримання проектної документації приступили до реалізації даного проекту. Були проведені планові підготовчі роботи з облаштування виробничо-технічної бази на території існуючого аеропорту: встановлені два потужних італійських бетонних заводи, які будуть обслуговувати об’єкт, і одна грунтозмішувальна установка. Цих продуктивних потужностей цілком достатньо для влаштування конструктиву майбутньої злітно-посадкової смуги. На сьогоднішній день готовий конструктив: виконані земляні роботи і проведене укладання шарів основи протягом 1300 метрів з синтетичної решітки з подальшою стабілізацією її двома 10-сантиметровими шарами щебеню. Потім був покладений піщано-цементний шар товщиною 15 см і шар з «худого» бетону товщиною 30 см. Всі види перерахованих вище робіт наші фахівці виконують одночасно. Загальна товщина конструктиву майбутньої ЗПС складе 1 метр 5 см.