Завершуємо капітальне відновлення п’яти мостів на трасі М-06 у Львівській області

На Львівщині мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі – Південь» завершує капітальний ремонт одразу п’яти важливих мостів через річки Орява, Орявчик, Бринівка та Сможанка на автошляху М-06 «Київ – Чоп».

Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.

МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ ОРЯВЧИК КМ 672+728 ТА ОРЯВА КМ 675+835

Відновлення мостів ми розпочали весною цього року. Штучні споруди знаходяться у Стрийському районі поблизу села Козьова та мають протяжність по 19 метрів. Останній капітальний ремонт мостів проводили перед Євро-2012.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • влаштування нових збірно-монолітних перехідних плит;
  • армування та бетонування монолітної плити;
  • влаштування напилювальної гідроізоляції та водовідведення з прогонової будови;
  • влаштування монолітних тротуарів;
  • влаштування укріплення конуса на підходах;
  • встановлення бар’єрного та перильного огородження;
  • влаштування бортового каменю тротуарів мосту та на підходах;
  • влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.

Наразі на об’єктах продовжуються фінальні роботи, зокрема, відновлення опор та влаштування підпірних стінок з габіонів для укріплення земляного полотна.

МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ БРИНІВКА КМ 681+054 ТА КМ 681+309

Штучні споруди знаходяться у селах Плав’є та Тухолька Стрийського району. Відновлення двох аварійних мостів протяжністю по 17,5 м кожен ми розпочали у серпні цього року.

На обох мостах були завершені роботи по влаштуванню монолітної плити, шафових стінок, перехідних плит та тротуарів. А також влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • монтаж бар’єрного огородження;
  • влаштування захисту бетонних поверхонь мостової споруди.

МІСТ ЧЕРЕЗ РІЧКУ СМОЖАНКА КМ 688+866

Трьохпрогонова штучна споруда розташована у селі Сможе Стрийського району та є найбільшим мостом, на якому мостобудівельний підрозділ компанії проводить капітальний ремонт у Львівській області. Його довжина становить 51 метр.

Відновлення мосту ми розпочали у середині червня. За цей час на штучній споруді було завершено майже весь комплекс робіт.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • демонтаж трьох крайніх балок прогонової будови;
  • відновлення проміжних та берегових опор;
  • влаштування нових підферменників на проміжних та берегових опорах з правої сторони мосту;
  • встановлення нових опорних частин з гуми та фторопласту;
  • відремонтовано та змонтовано три балки прогонової будови;
  • влаштування монолітної плити прогонової будови;
  • встановлення нових деформаційних швів типу Maurer;
  • влаштування напилювальної гідроізоляції;
  • влаштування монолітного тротуару;
  • встановлення бар’єрного та перильного огородження;
  • влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.

Наразі на об’єкті тривають фінальні роботи, зокрема, бетонування конусів, влаштування водоскидів, встановлення бар’єрного огородження на підходах до мосту та влаштування оглядових сходів.

Нагадаємо, що капітальне відновлення мостових споруд на трасі М-06 є частиною масштабного інфраструктурного проєкту «Мале карпатське коло», який передбачає поєднання між собою курортів і туристичних місць Львівщини, Івано-Франківщини та Закарпаття сучасним та якісним транспортним сполученням.

Будуємо Україну разом!