Траса Н-31 спорудження мостових споруд за найсучаснішими технологіями

Реалізація одного із наймасштабніших інфраструктурних проєктів сучасної України – траси Н-31 на Дніпропетровщині виходить на новий етап.

Нещодавно було завершено заливку монолітного бетону прогонової будови шляхопроводу, який споруджується за технологією постнапруження.

Мостова споруда проходить над трасою Н-31 та поєднує населені пункти Єгорине та Цибульківку. Довжина штучної споруди складає 81 м, ширина – 9,6 метрів.

В межах проєкту на шляхопроводі також будуть виконані наступні роботи:

  • напруження прогонової будови;
  • ін’єктування каналів;
  • влаштування гідроізоляції;
  • влаштування монолітних тротуарів;
  • влаштування бар’єрного та перильного огородження;
  • влаштування деформаційних швів;
  • влаштування конусів;
  • влаштування двох шарів асфальтобетону;
  • нанесення розмітки;
  • влаштування антикорозійного захисту опор та прогонової будови. Крім цього, тривають роботи по всій протяжності 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю.

Спеціалісти «Автомагістралі-Південь» завершили влаштування 23 водовідвідних залізобетонних труб. На об’єкті продовжуються земляні роботи, зокрема, розробка виїмок глибиною до 12 метрів та спорудження земляного полотна з подальшим укріпленням геосинтетичними матеріалами.

На даний момент дорожні бригади компанії також виконують наступні роботи:

  • влаштування підстильного шару основи зі шлаку;
  • влаштування шарів основи зі щебенево-піщаної суміші;
  • влаштування нижнього та середнього шарів асфальтобетонного покриття;
  • влаштування поверхневого водовідводу та водоскидних споруд.

Нагадаємо, що найскладніший етап будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудження унікальної 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження монолітної бетонної споруди, яка досі ще не застосовувалась у нашій державі у таких масштабах.

Мостобудівельний підрозділ компанії завершив влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків та монтаж козлового крану. На даний момент виконуються роботи з армування анкерної опори. Продовжуються роботи зі спорудження збирального стапелю.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 400 працівників;
  • 170 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.

Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.

Будуємо Україну разом!