Половина злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту вже готова!

На початок квітня збудовано 1450 м із запланованих 2800 м злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту. На спорудження цього обсягу пішло 26 тис. кубометрів бетону. Будівництво смуги триває. Також проводяться земляні роботи і споруджується патрульна автодорога.

Будуючи злітну смугу, наша компанія використовує найсучасніші технології, які відповідають найкращим світовим інфраструктурним проектам.

Візьмемо, для прикладу, аеропорт у Стамбулі. Звичайно, його масштаб не порівняти з одеським хабом. На турецький проект виділили величезні кошти: проектна вартість склала більше 7 млрд доларів!

І зараз ключові авіаперевізники перенаправляють рейси з інших аеропортів до нового повітряного порту турецької столиці.

Потреба Стамбулу в настільки великому аеропорті обумовлена неймовірною популярністю цієї країни серед туристів. Торік Туреччину відвідали 45 млн. туристів. Показник України – третина цього обсягу.

Проте для будівництва злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту використовуються технології аналогічного рівня. Більше того, наша злітно-посадкова смуга буде навіть міцнішою, ніж у Стамбульському аеропорту! У Туреччині ставку зробили на швидкість будівництва з використанням асфальтобетону. Нашим проектом передбачено покриття більш довговічного типу – бетонне. Хоча облаштовувати його трохи довше. Зрештою, будівництво в Одесі також іде швидкими темпами – «Автомагістраль-Південь» реалізує цей проект із 2018 року.

Будівельна техніка, яку використовували у Стамбульському та Одеському аеропортах, майже однакова за своїми характеристиками. Це кращі марки світового рівня. Наприклад, ми використовували американський бетоноукладач Gomaco, а у Стамбулі бетон на пероні укладав аналогічний німецький Wirtgen. Ширина укладання нашої машини Gomaco GP 4 – 7,5 м (максимально можлива – 12 м), стамбульські Wirtgen SP 500 мають ширину укладання до 6 м. По суті, це машини одного класу.

На будівництві ЗПС Одеського аеропорту «Автомагістраль-Південь» здобула унікальний досвід. Україні потрібно розвивати великі міжнародні хаби, щоб забезпечити конкурентоспроможність на світовому ринку.