Generation «Автомагістраль-Південь»

Щороку до нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь» долучаються десятки і сотні молодих фахівців – випускників вищих і середніх навчальних закладів. Багато із них починають роботу в компанії ще студентами під час виробничої практики.
Як нашим новачкам на новому місці? Чи відчувають вони підтримку команди, чи влаштовують їх умови, які плекають плани на майбутнє?
Щоб з’ясувати це, ми починаємо конкурс історій наших молодих спеціалістів.

«Я добре заробляю, а мої друзі – юристи та економісти – без роботи»

Анастасія Нагорна, 19 років
інженер-лаборант 1-ої категорії
стаж роботи у компанії – 2 роки.
досвід:
 – дорожній робітник, ділянка автодороги Р-73 від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю,
 – інженер-лаборант другої категорії, капітальне будівництво злітно-посадкової смуги (ЗПС) Одеського міжнародного аеропорту.
Випускниця Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Уперше в компанію потрапила на виробничу практику. Відразу зрозуміла, наскільки теорія відрізняється від практики. А згодом захотілося працювати в «Автомагістралі-Південь» постійно. Хотілося мати перспективну роботу, гідну зарплату і будувати кар’єру. Студентська стипендія була близько 900 грн на місяць. А в компанії такі гроші можна було заробити за два дні практики! А нині, працюючи лаборантом першої категорії, за день отримую ще більше», – розповідає про переваги роботи в компанії Анастасія.
Виробництво бетонних сумішей розміщене у селі Бутенки Кобеляцього району на Дніпропетровщині, неподалік будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка». В обов’язки Анастасії входить контроль якості матеріалів та робіт зі влаштування бетонних сумішей.
«Чимало моїх друзів стали юристами чи економістами, а працевлаштуватися не можуть. А якщо і знайшли роботу, то не дуже нею задоволені. А в дорожній сфері зараз чимало вакансій, і компанії буквально б’ються за фахівців, створюючи для них надзвичайні переваги. Завдяки програмі «Велике будівництво» можна не лише знайти робоче місце й отримувати конкурентну зарплату. Хочеш рости – працюй і вчися, компанія створює для цього всі можливості», – резюмує Анастасія Нагорна.

«Компанія надає безкоштовне харчування і проживання. Але головне – в тебе є перспектива»

Владислав Мельник, 18 років
лаборант ІІ-ої категорії
стаж роботи – 1 місяць.
досвід:
 – дорожній робітник, ділянка будівництва автотраси Н-31 «Дніпро – Решетилівка».
 – лаборант виробничої бази у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«У школі вагався, ким стати: автомеханіком чи дорожником? Зрештою, вирішив стати дорожнім будівельником. Це ж узагалі круто! Поступив у БКТБ. Під час навчання відчув, що таке робота у великій компанії.
Виробничу практику проходив дорожнім працівником на будівництві автобану Н-31 «Дніпро-Решетилівка». А потім отримав запрошення на посаду лаборанта у Новомосковську, де моїм наставником був Віталій Екімов – керівник лабораторії. За півроку я набрався практичного досвіду, а з квітня 2021 року офіційно працюю в компанії.
У нашій лабораторії найсучасніше обладнання, удосконалювати свої навички на устаткуванні світового рівня – таке можливо лише в «Автомагістралі-Південь». Відзначу чудові умови праці, безкоштовне проживання та харчування. Ну, і високу зарплатню. Заробляю зараз більше, ніж будь-хто з моїх однолітків з рідного села. А ще додайте можливості кар’єрного зростання – перспективи просто вражаючі!
Як отримаю диплом Барського коледжу, далі вступатиму в автодорожній універ», – розповів Владислав Мельник.

«Для мого міста зарплата, яку я отримаю в компанії, це просто фантастика»

Андрій Мохнач, 19 років
лаборант 1-ої першої категорії
стаж роботи – 1 рік.
досвід:
 – дорожній робітник, експлуатаційне утримання автошляхів у Дніпропетровській області.
 – лаборант виробничої бази у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«З дитинства знав свою майбутню професію, адже походжу з династії дорожніх будівельників. Виробничу практику від Барського коледжу проходив в «Автомагістралі-Південь» на найкращому лабораторному обладнанні в Україні. Робота мені зайшла, уже рік як працюю лаборантом. У мої обов’язки входить контроль вхідних матеріалів, лінія виробництва, технологія влаштування сумішей. Розумію, що від мене залежить якість українських доріг, тому віддаюся роботі повністю. Тим паче, що за сумлінну роботу компанія добре винагороджує. Зарплата зростає постійно – чи є краща мотивація працювати і розвиватися?
Для мого рідного міста Полонне такий рівень заробітної плати, яку я зараз отримую – просто фантастичний. Пишаюся, що вже можу допомагати фінансово своїй родині.
Далі мрію здобути вищу освіту в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті, збудувати кар’єру і перевершити досягнення мого батька та діда», – поділився Андрій Мохнач.
Наш конкурс відкритий для всіх, хто розпочав кар’єру у нашій компанії у 2020-2021 роках. Охочі взяти у ньому участь можуть надіслати повідомлення на нашу сторінку у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти, аби з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби.
Разом – до нових перемог!